Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A beolvasás beállításainak módosítása ControlCenter4-ről vagy A BEOLVASÁSgombbal (Windows®esetén)
-
A hálózati lapolvasás funkció nem működik, ha megnyomja a Brother készülékkezelőpaneljén lévő Scan (Beolvasás) gombot. (Windows esetén)
-
A vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolat nem javítható a hálózaticsatlakozás javítása eszközzel (Windows)
-
Dokumentum beolvasása Brother iPrint&Scan használatával. (Windows, MacOS)
-
Egyszerű beolvasás e-mailbe
-
Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni.
-
Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben?
-
Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006)
-
Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával.
-
Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem.
-
Nem találom a célszámítógépet a hálózaton, amikor akészülék Beolvasás gombjával vagy vezérlőpaneljével próbálokbeolvasni egy dokumentumot.
-
Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows)
-
Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet.
-
Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
-
Tudok nyomtatni, de hálózaton keresztül nem tudok beolvasást végezni. (Windows esetén)
-
Tudok nyomtatni, de nem tudok szkennelni hálózaton keresztül. (Mac)
-
Windows Vista operációs rendszert használok. Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be egy Office 2007 alkalmazásba?