A Brother üzleti eszközei Remote Panel megoldással rendelkeznek, amely lehetővé teszi az informatikai részlegnek vagy IT-szolgáltatónak a nyomtatóeszköz-problémák távolról történő elhárítását. A nyomtatóeszköz vezérlőpultja távolról is vezérelhető informatikai szolgáltatója asztali számítógépéről.
A Remote Panel valós időben működik, teljes interaktív felületet kínálva a nyomtatóeszközhöz. Informatikai szolgáltatója hozzáférhet nyomtatója teljes funkciójához, beleértve a karbantartási módot is, amellyel gyorsan diagnosztizálhat és megoldhat bármilyen problémát, valamint lehetővé teszi a beállítások módosítását, mintha csak a nyomtató mellett állnának.
Gyorsan és egyszerűen megoldhatja a nyomtatóval kapcsolatos problémákat anélkül, hogy meg kellene várnia egy szakember megérkezését az irodába.
Egyszerűsítse informatikai támogatását azzal, hogy mindent egy kézben tart.
A nyomtatóeszköz adatai egy biztonságos kommunikációs csatornán keresztül kerülnek megosztásra, biztosítva az adatok titkosítását.
A Remote Panel idő- és költséghatékony módot biztosít a szolgáltatási és diagnosztikai követelmények megértésére a Web Based Management által.
Ha nem biztos a minősítési feltételekben vagy a kompatibilitásban, javasoljuk, hogy a kezdéshez vegye fel a kapcsolatot a helyi Brother iroda értékesítőivel.
A Remote Panel csak az ezzel a funkcióval aktivált kompatibilis eszközökkel működik. A Brother Services aktiválásához licenckulcs szükséges, amely a következő eszközökhöz érhető el; DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW, MFC-L6900DWT, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT.
A Remote Panel használatának egyszerűsítése érdekében távoli asztali hozzáférési megoldásra van szükség.
Miután a felhasználó elfogadta a Remote panelt, az informatikus hozzáférhet az LCD érintőképernyő és a panel gombjainak összes funkciójához, valamint a karbantartási módokhoz.