1. Home Brother
  2. Üzleti megoldások
  3. Egyedi megoldások
  4. Remote Panel
Nő ül a kanapén laptopot használó emberekkel, akik a háttérben megbeszélést tartanak

Valós idejű, távolról történő megoldások

A Brother üzleti eszközei Remote Panel megoldással rendelkeznek, amely lehetővé teszi az informatikai részlegnek vagy IT-szolgáltatónak a nyomtatóeszköz-problémák távolról történő elhárítását. A nyomtatóeszköz vezérlőpultja távolról is vezérelhető informatikai szolgáltatója asztali számítógépéről.

A Remote Panel valós időben működik, teljes interaktív felületet kínálva a nyomtatóeszközhöz. Informatikai szolgáltatója hozzáférhet nyomtatója teljes funkciójához, beleértve a karbantartási módot is, amellyel gyorsan diagnosztizálhat és megoldhat bármilyen problémát, valamint lehetővé teszi a beállítások módosítását, mintha csak a nyomtató mellett állnának.

 

Hogyan segít Önnek a Remote Panel szolgáltatás?

Óra ikon

Időt spórol

Gyorsan és egyszerűen megoldhatja a nyomtatóval kapcsolatos problémákat anélkül, hogy meg kellene várnia egy szakember megérkezését az irodába.

Kézfogás ikon

Központosított támogatás

Egyszerűsítse informatikai támogatását azzal, hogy mindent egy kézben tart.

Biztonsági ikon

Biztonságos

A nyomtatóeszköz adatai egy biztonságos kommunikációs csatornán keresztül kerülnek megosztásra, biztosítva az adatok titkosítását.

Gyakran ismétlődő kérdések

A Remote Panel idő- és költséghatékony módot biztosít a szolgáltatási és diagnosztikai követelmények megértésére a Web Based Management által.

Ha nem biztos a minősítési feltételekben vagy a kompatibilitásban, javasoljuk, hogy a kezdéshez vegye fel a kapcsolatot  a helyi Brother iroda értékesítőivel.

Ahol a Brother a meglévő vagy előnyben részesített nyomtatási lehetőség, a Remote Panel lehetővé teszi a vállalkozások számára a diagnosztika egyszerűsítését a gép állásidejének csökkentése érdekében. Ez a megoldás képzési és bemutató célokra is használható.

A Remote Panel csak az ezzel a funkcióval aktivált kompatibilis eszközökkel működik. A Brother Services aktiválásához licenckulcs szükséges, amely a következő eszközökhöz érhető el; DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW, MFC-L6900DWT, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT. 

A Remote Panel használatának egyszerűsítése érdekében távoli asztali hozzáférési megoldásra van szükség.

Igen. A készülék LCD érintőképernyőjéről virtuálisan vezérelhető egy webböngészőben egy távoli helyről titkosított SSL-kommunikáció segítségével, miután a felhasználó hitelesítést kapott közvetlenül az eszköz fizikai vezérlőpultjáról.

Miután a felhasználó elfogadta a Remote panelt, az informatikus hozzáférhet az LCD érintőképernyő és a panel gombjainak összes funkciójához, valamint a karbantartási módokhoz.

Ingyenesen letölthető Brother Software License Management Tool a legjobb módja bármely megvásárolt szolgáltatás vagy megoldás funkcióinak aktiválásának. A Remote Panel megoldás aktiválásához küldjön egy érvényes licencfájlt a célkészülékre. További információkat innen tudhat meg

Érdekli a Remote Panel és szeretne többet róla megtudni? Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőink felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy segítsenek minden kérdésében.

Ismerje meg a Felhasználási feltételeket.

Adatit az Adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően dolgozzuk fel.