All about Brother, retro typewriter extreme close up

Több, mint 50 éve Európában

A Brother nemzetközi gyártó és forgalmazó, valódi világmárka az elektronikus termékek piacán. 

Közép-Európában a lengyel leányvállalat segít bennünket az értékesítési, a marketing, raktározási és elosztási feladatokban. 

Az eredetileg 100 évvel ezelőtt, a Japánban található Nagoya városban alapított Brother cég gazdag történelme 50 évvel ezelőttre nyúlik vissza Európában.

A Brother csoport világszerte 17 telephelyen gyártja termékeit és biztosít szolgáltatásokat, (beleértve a Brother Industries, Ltd. négy gyárát is), 44 országban 52 helyen értékesít a világon.  (2013. áprilisi adat).  

A Brother 1958 óta működik Írországban a Brother Group Global csoport tagjaként. A Brother Írország jelenleg értékesítési / marketing, raktározási és támogatási központként működik az alábbi cím alatt:  Boeing Road, Airways Industrial Estate, Santry, Dublin 17, és minden Brother termékkel foglalkoznak a megmunkáló készülékeken kívül.

Termékskálánk már rég nem csak a háztartási és ipari varrógépek piacát fedi le, hanem ipari megmunkáló készülékeket, infokummunikációs és irodatechnikai készülékeket - úgy mint nyomtatók, multifunkciós készülékek, fax készülékek, címkenyomtatók, szkennerek és a hozzájuk tartozó eredeti kellékanyagok-  is nagy sikerrel forgalmaz.

Az európai szervezet, a  Vision 21 szerint a Brother egy egységes, világszínvonalon teljesítő értékesítő szervezet és piaci szereplő, amely büszke lehet egyedülálló termékeire és valóban állja a mottójában megfogalmazott kijelentését, miszerint melletted áll a mindennapokban.
Az Európai Gazdasági Közösség egy évvel azelőtt jött létre, hogy Franciaország, Németország, Olaszország, Belgium, Hollandia és Luxemburg aláírta a Római szerződést. Ez a történelmi pillanat japán szemmel is fontosnak látszott, gazdasági jelentősége nagy hatással volt a cégvezetésre, a Brother fejlődésének és növekedésének európai kulcspontjává vált. 
A Jones Sewing Machines varrógépgyár kitűnő hírnevű, Nagy-Britannia elsőrendű márkája volt a piacon, viszont a befektetési hiányok és a fejlesztések elmaradása súlyosan rányomta bélyegét a gyár működésére. A Brother ennek a fúziónak köszönhetően alapozta meg pozícióját az Egyesült Királyságban.
Ez a CDCC által tervezett és a Brother üzemeiben legyártott termék vezetett végül ahhoz a döntéshez, hogy a Brother termékportfóliója szélesítésével belép az irodatechnológiai piacra. Ennek a terméknek a létrejötte segítette a céget leginkább ahhoz, hogy azzá a nagyvállalattá válhasson, ami ma is.  
A diverzifikálási döntést követően a Brother elektronikus írógépe világszerte meghódította a piacokat, a Brother komoly versenyzővé lépett elő az irodatechnológiai piacon. 
A lézernyomtatást a kor nyomtatási technológiájaként aposztrofálták, és a Brother kifejlesztette saját nagy sebességű termékeit az irodai piacra. A Brother ma is vezető gyártója és fejlesztője a lézeres készülékeknek. 
A valódi innovációs képesség bizonyítékaként jelent meg a Brother egy egyedi koncepción alapuló címkézési módszerrel. A megoldás címkéző termékek egész sorát eredményezte, amelyekkel a világ szinte legtartósabb címkéi hozhatóak létre. 
Folytatva világelső technológiák sorát, a vállalat az első multifunkciós lézernyomtatójával jelentős áttörést ért el a több funkció egybeintegrálásával. Egyetlen készülék, ami nyomtat, szkennel, faxol és telefon funkciókkal is rendelkezik? A korábbi lehetetlen egyszerre új viszonyítási ponttá vált a versenytársak számára, gyakorlatilag egy teljesen új termékkategóriát létrehozva. 
A Brother sikeresen adoptálta a multifunkciós lézer technológiát a tintasugaras készülékekre is. Ez sok olyan terméket eredményezett, amelyek kisebbek, csendesebbek, színesebbek, és épp annyira tökéletesen működőek lettek, mint a lézer készülékek.
Ez a valóban hordozható, miniatürizált termék volt a világon az egyetlen típus (sőt, még mindig az), amely kompakt dizájnban egyesítette a mobilitást és a funkciót. Mostanra sok olyan nagy szervezet számára biztosítja a napi szintű nyomtatási feladatok ellátását, amelyeknek számára elengedhetetlen a mobilitás, kezdve Brit Szállítási Rendőrségtől a Hilarys Blinds vállalatig. 
Egy hamisítatlan 21. századi áttörés a Brother meglevő címkézési technológiájára alapul, az új technológiával lehetővé válik rádiófrekvenciás azonosító címkék készítése is (RF ID- rádiófrekvenciás azonosítás) Ez a általában többezer fontért kivitelezhető technológia a Brother innovációjával ennek a költségnek a töredékéért megvalósítható, elérhetővé válik tehát mindenki számára.