1. Home Brother
  2. Üzleti megoldások
  3. Egyedi megoldások
  4. Támogatás kérése
Nyomtató ikon e-mail ikon villáskulcs ikon

Közvetlenül a kezelőfelületről kaphat segítséget, 3 lépésben

Jobban szabályozhatja nyomtatói teljesítményét, ha közvetlenül a nyomtató kezdőképernyőjéről kér technikai segítséget.

A Segítség kérése egy Brother szolgáltatás, amely lehetővé teszi az informatikai rendszergazdának vagy a nyomtatószolgáltatónak az esetlegesen előforduló hibák egyszerű hibaelhárítását. Egyszerűen csak meg kell nyomnia a „Súgó kérése” ikont a vezérlőpulton, és létrejön a teljes diagnosztikai jelentés, amelyet automatikusan elküldenek az informatikai rendszergazdának.

 


Hogyan segít Önnek a "Segítség kérése" szolgáltatás?

Óra ikon

Időt spórol

Gyorsan és hatékonyan diagnosztizálja műszaki problémáit.

Szürke dokumentum ikon

Karbantartási jelentés

Így az informatikai rendszergazda minden szükséges információval rendelkezik, már a hibaelhárítási folyamat elején.

Kézfogás ikon

Központosított támogatás

Egyszerűsítse informatikai támogatását azzal, hogy mindent egy kézben tart.

Segítség kérése 3 lépésben

Brother többfunkciós nyomtató érintőképernyő a szolgáltatások listájával

1. Válassz ki a "Request Help" lehetőséget.

Brother többfunkciós nyomtató érintőképernyőjén adja meg a kapcsolattartási e-mail címet

2. Adja meg adatait.

A Brother többfunkciós nyomtató érintőképernyője Teljesítve üzenettel

3. Az igénylést elküldtük a szolgáltatónak.

Gyakran ismétlődő kérdések

A Segítség kérése idő- és költséghatékony lehetőséget biztosít a rendszergazdáknak vagy a szervizpartnereknek, hogy gyakorlati információkat és tanácsokat adhassanak Önnek Brother készülékével kapcsolatban. Technikai segítségkérést közvetlenül a hálózatra csatlakoztatott Brother készülék menüjéből lehet benyújtani. Az ilyen igényeket ezután e-mailben elküldjük rendszergazdájának vagy a javasolt szervizpartnerének. 

Ha nem biztos a minősítési feltételekben vagy a kompatibilitásban, javasoljuk, hogy a kezdéshez vegye fel a kapcsolatot a helyi Brother iroda értékesítőivel.

Ahol a Brother az Ön meglévő vagy előnyben részesített nyomtatási lehetősége, és a teljes körűen felügyelt nyomtatási szolgáltatási program nem felel meg az Ön pontos követelményeinek. A Brother Request Help megoldása összekapcsolja vállalkozását az előnyben részesített műszaki szolgáltatóval.

A Request Help csak az ezzel a funkcióval aktivált kompatibilis eszközökkel működik. A Brother Request Help aktiválásához licenckulcs szükséges, amely a következő eszközökhöz érhető el: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

.
Nincs szükség további hardverre. Miután a kereskedő információi előre be vannak programozva az eszközbe, a diagnosztikai folyamat be van állítva.

Igen. A rendszergazdának vagy szervizpartnernek küldött e-mailes kéréseket a rendszer biztonságosan küldi el SSL vagy TLS használatával.

A „Request Help” ikon hozzáadásra kerül a Szolgáltatások menühöz a készülék kezdőképernyőjén. Minden technikai segítségkérés magában foglalja az eszköz hibáit és további diagnosztikai információkat, amelyek megadják a szükséges részletességi szintet az eszköz hatékony hibaelhárításához.
Ingyenesen letölthető Brother Software License Management Tool a legjobb módja bármely megvásárolt szolgáltatás vagy megoldás funkcióinak aktiválásának. A Request Help megoldás aktiválásához küldjön egy érvényes licencfájlt a célkészülékre. További információkat innen tudhat meg.

Érdekli a Request Help és szeretne többet megtudni? Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőink felveszik a kapcsolatot, hogy segítsenek minden kérdésében.

Ismerje meg a Felhasználási feltételeket.

Adatit az Adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően dolgozzuk fel.