
Jobban szabályozhatja nyomtatói teljesítményét, ha közvetlenül a nyomtató kezdőképernyőjéről kér technikai segítséget.
A Segítség kérése egy Brother szolgáltatás, amely lehetővé teszi az informatikai rendszergazdának vagy a nyomtatószolgáltatónak az esetlegesen előforduló hibák egyszerű hibaelhárítását. Egyszerűen csak meg kell nyomnia a „Súgó kérése” ikont a vezérlőpulton, és létrejön a teljes diagnosztikai jelentés, amelyet automatikusan elküldenek az informatikai rendszergazdának.
Gyorsan és hatékonyan diagnosztizálja műszaki problémáit.
Így az informatikai rendszergazda minden szükséges információval rendelkezik, már a hibaelhárítási folyamat elején.
Egyszerűsítse informatikai támogatását azzal, hogy mindent egy kézben tart.
A Segítség kérése idő- és költséghatékony lehetőséget biztosít a rendszergazdáknak vagy a szervizpartnereknek, hogy gyakorlati információkat és tanácsokat adhassanak Önnek Brother készülékével kapcsolatban. Technikai segítségkérést közvetlenül a hálózatra csatlakoztatott Brother készülék menüjéből lehet benyújtani. Az ilyen igényeket ezután e-mailben elküldjük rendszergazdájának vagy a javasolt szervizpartnerének.
Ahol a Brother az Ön meglévő vagy előnyben részesített nyomtatási lehetősége, és a teljes körűen felügyelt nyomtatási szolgáltatási program nem felel meg az Ön pontos követelményeinek. A Brother Request Help megoldása összekapcsolja vállalkozását az előnyben részesített műszaki szolgáltatóval.
A Request Help csak az ezzel a funkcióval aktivált kompatibilis eszközökkel működik. A Brother Request Help aktiválásához licenckulcs szükséges, amely a következő eszközökhöz érhető el: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
.Igen. A rendszergazdának vagy szervizpartnernek küldött e-mailes kéréseket a rendszer biztonságosan küldi el SSL vagy TLS használatával.