Kosárban
A jelenlegi helyzetben azt szeretnénk, ha tudná, hogy a Brother-nél továbbra is elkötelezettek vagyunk az ügyfeleinknek nyújtott kimagasló szolgáltatás és támogatás megvalósításában. A Coronavirus - COVID-19 helyzet befolyásolhatja néhány ügyfélszolgálati elérhetőségünket. Kérjük, hogy technikai kérdéssel kapcsolatban keressen minket e-mailben a support@brother.hu címen; készülék választásával és termékinformációval kapcsolatban a sales@brother.hu e-mai címen. Kollégáink azon dolgoznak, hogy a felmerülő kérdésekre minél hamarabb választ küldjenek Önnek. Előre is köszönjük türelmét.
  1. Home
  2. Támogatás

At Your Side

Támogatást keres a Brother eszközéhez? Lehet, hogy regisztrálnia kell az új Brother terméket, vagy le kell töltenie a legfrissebb szoftvert. Egyszerűen adja meg a modellszámát, vagy keresse meg az eszközét az alábbi listában.

Ha a megadott készülék típusára nem talál eredményt, akkor keresse fel a support.brother.com weboldalt ...

Ismerem a készülékem típusát.

Az eszköz összes elérhető támogatásának megtekintése

Segítségre van szükségem a készülék típusának megtalálásához.

Segítünk Önnek megtalálni eszközeit

Nem ismeri a készülék típusát?

Válassza ki a termékkategóriát