- A beépített illesztőprogramok telepítése (Windows 8 vagy újabb operációsrendszerhez)
- A Brother szoftverek és illesztőprogramok eltávolítása (Windows)
- A Brother-készülékem nem található a hálózaton, amikor telepítettem azillesztőprogramokat a számítógépre.
- A készülék firmware-ének frissítése a Brother iPrint&Scan (Android/IOS)segítségével
- A nyomtatási beállításoknál nem találok bizonyosbeállítási lehetőségeket. (Windows esetén)
- A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
- A Vezérlőpult megnyitása (Windows esetén)
- Automatikus nyomtatás a papír mindkét oldalára (Automatikus kétoldalas nyomtatás) (Mac)
- Az operációs rendszer (OS) azonosítása.
- Az USB/párhuzamos kábel csatlakoztatásával ellenőrizze a telepített szkenner-illesztőprogramtípusát.
- Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni.
- Frissítse a Brother készülék illesztőprogramját vagy firmware-ét
- Hol tölthetem le a Brother iPrint&Scan alkalmazást Mac rendszerre?
- Nem tudok menteni egy, a Brother támogatási weboldaláról letöltött fájlt (Windowsesetén)
- Nyissa meg az állapotmonitort
- PaperPort telepítése™ 12SE / 14SE (Windows)
- Telepítse a Brother készülék szoftverét a mellékelt telepítőlemezről vagy a teljesillesztőprogram-csomagról. (Windows)