Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(7) A beállítási zár bekapcsolása A Beállítási zár jelszavának beállítása A beállítási zár jelszavának módosítása A Secure Function Lock 3.0 konfigurálása a Web alapú kezelővel Gyári alaphelyzet Készülék alaphelyzetbe állítása Nyilvános mód konfigurálása a Secure Function Lock 3.0 szolgáltatáshoz
(16) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A dobegység cseréje A festék kifogyóban A papír a készülék hátsó részében akadt el A papír a kézi adagoló nyílásban akadt el A papír a papírtálca alatt akadt el A papír a papírtálcában akadt el A papír elakadt a készülék belsejében. Cserélje ki a tonerkazettát(Videó) Cserélje ki a hulladékfesték-kazettát Cserélje ki a szíjegységet Dob! Kicseréltem a tonerkazettát, de az LCD kijelzőn továbbra is a a "Toner vége" / "Cserélje ki a tonert" hibaüzenet jelenik meg. Nincs festék Patron hiba Toner hiba Tovább
(4) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A készülék firmware-ének frissítése a Brother iPrint&Scan (Android/IOS)segítségével Nyomtasson vagy szkenneljen a Brother iPrint & Scan alkalmazásból az Android ™ mobil eszköz NFCfunkciójával. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
(8) A papír a készülék hátsó részében akadt el A papír a kézi adagoló nyílásban akadt el A papír a papírtálca alatt akadt el A papír a papírtálcában akadt el A papír elakadt a készülék belsejében. Borítékok betöltése és nyomtatása a kézi adagoló nyílásából Címkék betöltése a kézi adagoló nyílásába, és nyomtatás ezen papírokra Papír betöltése és nyomtatása a kézi adagoló nyílásába
(19) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A nyomtató állapota offline vagy szüneteltetve. A nyomtatási napló hálózati tárolása funkció beállításainak konfigurálása a Web alapú kezelő használatával A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? A színbeállításokat a nyomtató-illesztőprogram egyedi beállításávalmódosíthatja Automatikus nyomtatás a papír mindkét oldalára (Automatikus kétoldalas nyomtatás) (Mac) Biztonságos nyomtatás (Mac) Biztonságos nyomtatás (Windows®) Dokumentumok biztonságos nyomtatása SSL/TLS használatával Festékfogyasztás csökkentése Főleg fekete-fehér dokumentumokat nyomtatok. Hogyan állíthatom le, hogy a színes tonerkazettákélettartama nyomtatás közben csökkenjen? Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Mac) Nyomtasson vagy szkenneljen a Brother iPrint & Scan alkalmazásból az Android ™ mobil eszköz NFCfunkciójával. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtatási feladat megszakítása Nyomtatási zaj csökkentése Színkalibrálás (kimenet) Tovább
(3) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). Nyomtasson vagy szkenneljen a Brother iPrint & Scan alkalmazásból az Android ™ mobil eszköz NFCfunkciójával. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek