Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(4) A beállítási zár bekapcsolása A Beállítási zár jelszavának beállítása A beállítási zár jelszavának módosítása A Brother készülék alaphelyzetbe állítása
(13) Öndiagnosztika A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A papír elakadt a kétoldalas tálcában(Video) Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Cserélje ki a dobegységet Cserélje ki a tonerkazettát(Videó) Kézi adagolás Kazetta hiba Média típusa nem egyezik vagy média nem egyezik Most cseréltem ki a tonerkazettát, és az LCD-kijelzőn továbbra is megjelenik a „Toner Low”(Toner alacsony) / „cserélje ki a tonert” (Toner befejeződött) üzenet, vagy a Toner LEDtovábbra is világít vagy villog. Papírelakadás a gép belsejében. Papírelakadás a gép hátsó részében. Papírelakadás a papír tálcában. Tovább
(6) A gépem kétoldalasan nyomtat, amikor az illesztőprogramban az egyoldalas nyomtatást választom (Linux) A letöltött illesztőprogram neve különbözik a gépemetől. (Linux) A nyomtató-illesztőprogram egyszerű eszköz telepítése. (Linux) A nyomtató-illesztőprogramok eltávolítása (Linux) Az illesztőprogram telepítése sikeresen befejeződött, de nem tudok kinyomtatni. (Linux) Beolvasás XXXX-ig. (XXXX a Scan Key-Tool funkció.) (Linux)
(3) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A készülék firmware-ének frissítése a Brother iPrint&Scan (Android/IOS)segítségével Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
(5) A papír elakadt a kétoldalas tálcában(Video) Papírelakadás a gép belsejében. Papírelakadás a gép hátsó részében. Papírelakadás a papír tálcában. Tegyen papírt a papírtálcába
(10) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? Automatikus nyomtatás a papír mindkét oldalára (Automatikus kétoldalas nyomtatás) (Mac) Festékfogyasztás csökkentése Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június) Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtatási feladat megszakítása Nyomtatási zaj csökkentése Tovább
(2) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek