Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(1) Nem tudom használni a Gmail funkciót az e-mail funkciókhoz (például beolvasás e-mailbe)és az internetes faxhoz (i-Fax)
(15) Öndiagnosztika A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön. A Dob hamarosan eléri élettartama végét A papír elakadt a kétoldalas tálcában(Video) Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Cserélje ki a tonerkazettát(Videó) Dob! Kézi adagolás Kazetta hiba Kevés a festék, vagy készítsen elő új tonerkazettát Most cseréltem ki a tonerkazettát, és az LCD-kijelzőn továbbra is megjelenik a „Toner Low”(Toner alacsony) / „cserélje ki a tonert” (Toner befejeződött) üzenet, vagy a Toner LEDtovábbra is világít vagy villog. Nincs festék Papírelakadás a gép belsejében. Papírelakadás a gép hátsó részében. Papírelakadás a papír tálcában. Tovább
(2) Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni. Nem tudom használni a Gmail funkciót az e-mail funkciókhoz (például beolvasás e-mailbe)és az internetes faxhoz (i-Fax)
(8) A gépem kétoldalasan nyomtat, amikor az illesztőprogramban az egyoldalas nyomtatást választom (Linux) A letöltött illesztőprogram neve különbözik a gépemetől. (Linux) A nyomtató-illesztőprogram egyszerű eszköz telepítése. (Linux) A nyomtató-illesztőprogramok eltávolítása (Linux) Az illesztőprogram telepítése sikeresen befejeződött, de nem tudok kinyomtatni. (Linux) Beolvasás XXXX-ig. (XXXX a Scan Key-Tool funkció.) (Linux) Ellenőrizze a fennmaradó tinta- vagy tonerszintet (Linux) Nem tudok nyomtatni az ügyfélszámítógépről a nyomtatószerveren lévőnyomtatóra. (Linux)
(1) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
(5) A papír elakadt a kétoldalas tálcában(Video) Papírelakadás a gép belsejében. Papírelakadás a gép hátsó részében. Papírelakadás a papír tálcában. Tegyen papírt a papírtálcába
(12) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön. A nyomtató állapota Offline vagy szüneteltetve. A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? Automatikus nyomtatás a papír mindkét oldalára (Automatikus kétoldalas nyomtatás) (Mac) Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni. Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június) Nem tudok nyomtatni a számítógépről USB-n keresztül. Nyomtatási feladatok törlése a nyomtatási sorból. Nyomtatási feladat megszakítása Nyomtatási zaj csökkentése Tovább
(2) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön. Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni.
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek