Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(5) A beállítási zár bekapcsolása A Beállítási zár jelszavának beállítása A beállítási zár jelszavának módosítása A Brother készülék alaphelyzetbe állítása Nem tudom használni a Gmail funkciót az e-mail funkciókhoz (például beolvasás e-mailbe)és az internetes faxhoz (i-Fax)
(2) Hogyan nyomtathatok a Google Cloud Print megszüntetése óta? Nem tudok nyomtatni a Google Cloud Print ™ szolgáltatásból.
(16) Öndiagnosztika A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A Dob hamarosan eléri élettartama végét A festékkazetta cseréje A papír elakadt a kétoldalas tálcában(Video) A vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolat nem javítható a hálózaticsatlakozás javítása eszközzel (Windows) Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Dob! Kézi adagolás Kazetta hiba Kevés a festék, vagy készítsen elő új tonerkazettát Média típusa nem egyezik vagy média nem egyezik Nincs festék Papírelakadás a gép belsejében. Papírelakadás a gép hátsó részében. Papírelakadás a papír tálcában. Tovább
(2) Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni. Nem tudom használni a Gmail funkciót az e-mail funkciókhoz (például beolvasás e-mailbe)és az internetes faxhoz (i-Fax)
(8) A gépem kétoldalasan nyomtat, amikor az illesztőprogramban az egyoldalas nyomtatást választom (Linux) A letöltött illesztőprogram neve különbözik a gépemetől. (Linux) A nyomtató-illesztőprogram egyszerű eszköz telepítése. (Linux) A nyomtató-illesztőprogramok eltávolítása (Linux) Az illesztőprogram telepítése sikeresen befejeződött, de nem tudok kinyomtatni. (Linux) Beolvasás XXXX-ig. (XXXX a Scan Key-Tool funkció.) (Linux) Ellenőrizze a fennmaradó tinta- vagy tonerszintet (Linux) Nem tudok nyomtatni az ügyfélszámítógépről a nyomtatószerveren lévőnyomtatóra. (Linux)
(4) A „nem található AirPrint nyomtató” hibaüzenet akkor jelenik meg, ha megérintem aNyomtatás ikont a mobileszközön ( iPhone, iPod touch, iPad ). A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A készülék firmware-ének frissítése a Brother iPrint&Scan (Android/IOS)segítségével Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
(5) A papír elakadt a kétoldalas tálcában(Video) Papírelakadás a gép belsejében. Papírelakadás a gép hátsó részében. Papírelakadás a papír tálcában. Tegyen papírt a papírtálcába
(19) A „nem található AirPrint nyomtató” hibaüzenet akkor jelenik meg, ha megérintem aNyomtatás ikont a mobileszközön ( iPhone, iPod touch, iPad ). A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A nyomtató állapota offline vagy szüneteltetve. A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát? A vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolat nem javítható a hálózaticsatlakozás javítása eszközzel (Windows) Automatikus nyomtatás a papír mindkét oldalára (Automatikus kétoldalas nyomtatás) (Mac) Festékfogyasztás csökkentése Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni. Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június) Nem tudok nyomtatni a Brother készülékemmel vezetékes hálózaton. (Windows/macOS) Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Mac) Nem tudok nyomtatni a számítógépről USB-n keresztül. Nem tudok nyomtatni vezeték nélküli (Wi-Fi) hálózaton (Windows) Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS) Nyomtatási feladatok törlése a nyomtatási sorból. Nyomtatási feladat megszakítása Nyomtatási zaj csökkentése Tovább
(4) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz). A vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolat nem javítható a hálózaticsatlakozás javítása eszközzel (Windows) Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni. Nyomtatás vagy beolvasás a Brother iPrint&Scan alkalmazás segítségévelmobileszközökhöz (Android/IOS)
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek