Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(1) Nem tudom használni a Gmail funkciót az e-mail funkciókhoz (például beolvasás e-mailbe)és az internetes faxhoz (i-Fax)
(6) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőn (mobileszköz). A Firmware frissítő eszköz vagy az I-FAX telepítő eszköz futtatásakor a 'Program nem tud futni' üzenet jelenik meg a számítógépenképernyőjén. Mit kell ilyenkor csinálnom? A vírusirtó programom figyelmeztető üzenetet jelenít meg a Web BRAdmin telepítése közben. Mit tehetek? Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat. Az os X 10.8.x rendszeren a „xxxxxxx.xxx.xxx nem nyitható meg, mert azonosítatlan fejlesztőtőlszármazik.” üzenet jelenik meg (ahol xxxxxxx.xxx a fájlnév.) Már kicseréltem a tonert, de az LCD kijelzőn továbbra is megjelenik a Toner vége/ Toner csere ("Toner Life End" / "Replace Toner")üzenet vagy a Toner LED jelzés továbbra is villog. Mit tehetek?
(1) Nem tudom használni a Gmail funkciót az e-mail funkciókhoz (például beolvasás e-mailbe)és az internetes faxhoz (i-Fax)
(10) A gépem kétoldalasan nyomtat, amikor az illesztőprogramban az egyoldalas nyomtatást választom (Linux) A letöltött illesztőprogram neve különbözik a gépemetől. (Linux) A nyomtató-illesztőprogram egyszerű eszköz telepítése. (Linux) A nyomtató-illesztőprogramok eltávolítása (Linux) Az illesztőprogram telepítése sikeres volt, de nem tudok nyomtatni Redhat, Fedora vagy CentOS (Linux) rendszereken. Az illesztőprogram telepítése sikeresen befejeződött, de nem tudok kinyomtatni. (Linux) Beolvasás XXXX-ig. (XXXX a Scan Key-Tool funkció.) (Linux) Előre szükséges eljárások (Linux) Használhatom a Brother nyomtatómat 64 bites Linux disztribúcióval? (Linux) Nem tudok nyomtatni az ügyfélszámítógépről a nyomtatószerveren lévőnyomtatóra. (Linux) Tovább
(2) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőn (mobileszköz). Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
(14) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőn (mobileszköz). A Brother készüléket Windows XP/Windows Vista TCP/IP alapú hálózati környezetben használom. Eddig tudtam nyomtatni, most pedigegyszerre nem. Miért? A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok. A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows) A nyomtató státusza Offline vagy Szünetel (Paused). (Windows) A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június) Nem tudok nyomtatni a számítógépről USB-n keresztül. Nem tudok nyomtatni számítógépről hálózaton keresztül (Windows). Nem tudok nyomtatni számítógépről hálózaton keresztül . (Macintosh) Nyomtatási feladatok törlése a nyomtatási sorból. Nyomtathatok DOS alkalmazásokból is? Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal? Windows Vista vagy Windows 7 operációs rendszert használok és hálózatra csatlakozott Brother készülékkel szeretnék dolgozni, de akészülék nem csatlakozik (offline) és nem tudok nyomtatni. Tovább
(2) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőn (mobileszköz). Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek