Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A Brother készüléket Windows XP/Windows Vista TCP/IP alapú hálózati környezetben használom. Eddig tudtam nyomtatni, most pedigegyszerre nem. Miért?
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtatási sebesség nagyon lelassul, amikor XML Paper Specification dokumentumformátumú nyomtató meghajtót használok.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
Amikor nyomtatok, az XML Paper Specification Printer Driver/illesztőprogram használatával, a nyomat nem olyan, mint amireszámítani lehetett, nagyon különbözik az eredeti verziótól, vagy az előnézettől, vagy egyáltalán nem tudok nyomtatni.
-
Kérdés:<!--Title Start-->Ha Microsoft Excel 2002/2003, Word 2002/2003 vagy PowerPoint 2002/2003, programokból nyomtatok,akkor a félig átlátszó alakzatok nem megfelelően jelennek meg a nyomtatásban. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nyomtathatok DOS alkalmazásokból is?
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
-
Windows Vista vagy Windows 7 operációs rendszert használok és hálózatra csatlakozott Brother készülékkel szeretnék dolgozni, de akészülék nem csatlakozik (offline) és nem tudok nyomtatni.