Kellékek és kiegészítők Böngésszen a készülékéhez megfelelő tinta-, toner- és papírkészlet kínálatunkban. Tekintse meg a kellékanyagokat
Managed Print Services (MPS) A nyomtató-flotta kezelése és optimalizálása a Managed Print Services (MPS) programmal További információk
(4) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön. Az LCD kijelző hibakódot (számot) jelez. Mi a teendőm? Az LCD kijelzőn megjelenik a "Standing by ON/OFF üzenet a Brother készüléken. Mit jelent az LCD képernyőn megjelenő „Átvitelhiba”?
(4) Ellenőrizhetem, hogy a faxok megfelelően elmentek? Miért nem válaszol a készülék a hívásokra? Mit jelent az Adásigazolási jelentésen az „NG” rövidítés? Voice Over Internet Protocol (VoIP) internetes protokollt használok és nem tudok faxokat küldeni és/vagy fogadni. Mit tehetek?
(1) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
(3) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön. A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március) Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
(1) A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
További Kategóriák Fogyóeszközök és tartozékok / Szokásos karbantartási feladatok Telepítés / Beállítások Egyebek