1) Kondíciók
Garancia szolgáltatás alapkövetelménye, hogy minden karbantartási és szerviz tevékenység, a vásárolt termék Használati útmutatójában leírtaknak megfelelően kizárólag a Brother által jóváhagyott szakszervizben végezhető. A termék megfelelő működése érdekében figyelembe kell venni a Használati útmutatóban leírtakat. Továbbiakban a termékhez mindig eredeti Brother kellékanyagot kell használni. Ellenkező esetben a garanciához való jogosultsága elveszhet.
2) Regisztráció
A kiterjesztett garancia kizárólag a Brother Magyarország disztribútorai által forgalomba hozott termékekre érvényes. A garancia 2 évről 3 évre való díjmentes kiterjesztésért a terméket a vásárlás dátumától számolva 60 napig regisztrálhatja a következő linken.
Ez az akció a Brother önkéntes szolgáltatása, mely szolgáltatás a regisztrációhoz kapcsolódik.
3) Szolgáltatások
Regisztrációval meghosszabbítja az általános garanciát melyhez a Brother kijelöl két különböző típusú szolgáltatást a megvásárolt termék típusától függően:
- Helyszíni javítás/ csere
- A szerviz kicseréli a termékhez adott általános Brother garanciát a vásárolt terméknek megfelelően. A garancia kiterjesztés tartalmazza a hibás termék helyreállítását, az általános garanciában foglaltak szerint, a helyszínen 3 évig a vásárlás dátumától. A hiba megállapítása és elhárítása kizárólag csak a regisztrált termékre vonatkozik. Határozottan kizárjuk a hibák megállapítását és javítását csatlakoztatott rendszereknél.
- Meghibásodás esetén, az ügyfél felveszi a kapcsolatot a garancialevélen feltüntetett Brother ügyfélszolgálattal. Abban az esetben, amikor a hiba nem orvosolható az első felmérés alkalmából a Brother elindítja a helyszíni javítást/ cserét. A Brother fenntartja magának a döntési jogát a termék javításával/ cseréjével kapcsolatosan. A kicserélt termék, alkatrészek a Brother tulajdonát képezik.
- Telefonos reakció azonnal kivitelezésre kerül, esetleg további egyeztetés céljából belátható időn belül. Az ügyfél tartózkodási helyétől függően időpont egyeztetés céljából városban 24 órán belül, vidéken 48 órán belül felvesszük a kapcsolatot az ügyfeleinkkel. Azonban, a Brother ezekért az értékekért nem vállal felelősséget.
- A helyszíni garancia csak és kizárólag abban az országban érvényes mely országban vásárolta a készüléket
- Az ügyfél biztosítja a Brother részére a szükséges időt és lehetőséget a termék megjavításához. Abban az esetben, ha az ügyfél ezt megtagadja a Brother elállhat a garanciális szolgáltatástól. Jelen megállapodáshoz nem tartozó szolgáltatások: termék tisztítása, kellékanyagok, elhasználódás és kopó alkatrészek. Brother által jóváhagyott szakszerviz személyzete csak és kizárólag az általános garanciában foglaltak szerint végzi a javítást.
A Brother felelősséget vállal az általa megadott minőségi adatokért és előforduló meghibásodásokért. Adatvesztésből eredő károkért a Brother nem vonható felelősségre. Pénzügyi vesztesség, termeléskiesésből adódó visszatérítés igénye kizárólag a megvásárolt és regisztrált termék értékével megegyező lehet. Minden más felelősség vállalás jelen megállapodás alapján kizárva.
Átvétel és visszaszállítás
-
- Ez a szolgáltatás tartalmazza a termék helyszíni átvételét és visszaszállítását, melyet tartalmaz az általános Brother garancia, beleértve a termék hivatalos Brother szakszerviz által elvégzett javítást, a termék vásárlásától számított 3 évig. A hiba megállapítása és elhárítása kizárólag csak a regisztrált termékre vonatkozik. Határozottan kizárjuk a hibák megállapítását és javítását csatlakoztatott rendszereknél.
- Meghibásodás esetén, az ügyfél felveszi a kapcsolatot a garancialevélen feltüntetett Brother ügyfélszolgálattal. Abban az esetben, amikor a hiba nem orvosolható az első felmérés alkalmával A Brother elindítja a termék helyszíni átvételét.
- Ez a szolgáltatás térítésmentesen biztosítja ügyfeleink számára a termék helyszínről történő elszállítását egy Brother hivatalos márkaszervizbe, majd a javítás után a visszaszállítását az ügyfélhez. A hivatalos Brother márkaszervizek csak és kizárólag az általános garancia levélben foglaltak szerint végzi a javításokat. Abban az esetben, ha a termék javítása semmilyen körülmény közt nem gazdaságos, akkor a Brother a terméket új termékre cserélheti. A döntés jogát a Brother fenntartja magának. A kicserélt termék, alkatrészek a Brother tulajdonát képezik. Jelen megállapodáshoz nem tartozó szolgáltatások: kellékanyagok, elhasználódás és kopó alkatrészek, készülék tisztítása, készülék beüzemelése, szoftver telepítése, beállítása.
- Az ügyfél biztosítja a Brother részére a szükséges időt és lehetőséget a termék megjavításához. Abban az esetben, ha az ügyfél ezt megtagadja a Brother elállhat a garanciális szolgáltatástól.
A Brother felelősséget vállal az általa megadott minőségi adatokért és előforduló meghibásodásokért. Adat vesztésből eredő károkért a Brother nem vonható felelősségre. Pénzügyi vesztesség, termeléskiesésből adódó visszatérítés igénye kizárólag a megvásárolt és regisztrált termék értékével megegyező lehet. Minden más felelősség vállalásjelen megállapodás alapján kizárva.
4) Kizárás
A következők nem tartoznak a garanciális szolgáltatás alá:
- Kellékanyagok;
- Nem a Brother által szállított szoftverek tulajdonságai és funkciói;
- Időszakos karbantartás és javítás, normál üzemeltetés alatt elhasználódott, kopó alkatrészek cseréje;
- Termék meghibásodása vagy nyomtatási minőségi hibák olyan kellékanyagok használata esetében melyek minőségi ellenőrzését nem a Brother végzi;
- Termék meghibásodása nem megfelelő használatból adódóan. A terméket a Használati útmutatóban leírtaknak megfelelően kell használni;
- Minden meghibásodás mely nem a Brother által kiadott utasításainak megfelelően lett karbantartva, használva;
- A termék az országnak megfelelő műszaki, biztonsági vagy törvényi előírásoknak nem megfelelő telepítése és használata;
- Nem szakszerű, szakképzés nélküli, külső beavatkozásból (nem meghatalmazott szerviz, ügyfél) származó meghibásodás;
- Nem megfelelő csomagolásból adódó sérülés (felhívjuk szíves figyelmét az eredeti csomagolás megőrzésére további biztonságos szállítás érdekében);
- Villámlás, víz, tűz, hiányos levegőáramlás, szellőztetés, véletlen meghibásodás, és minden egyéb káresemény mely nem tartozik a Brother ellenőrzése alá.
5) Költségek
Abban az esetben, ha javítás szükségessé válik, Brother állja a felmerülő költségeket, mint pl.: javítási munkálatok, alkatrészek valamint a szállítást a Brother márkaszervizhez és a márkaszerviztől garancia szolgáltatás típusától függően. Brother nem vállal felelősséget és nem hozható összefüggésben az ügyfélnél esetlegesen bekövetkezett üzletmenet megszakadásából vagy adatvesztésből származó károkért.
6) Teljesítés-igazolások
A garanciális szolgáltatás csak akkor igényelhető, ha a vásárlást igazoló nyugta vagy számla bemutatásra kerül. Ez a 3-éves gyártói garancia a Brother International Hungary Kft. önkéntes szolgáltatása mely a megvásárolt Brother termékre érvényes, ha azt a vásárlás napjától 60 napon belül regisztrálja a 2. bekezdésben leírtaknak megfelelően. Abban az esetben ha a termék használata során a termék hamarabb eléri a az élettartama végét, a garancia a termék élettartama végével megszűnik.
7) Átruházás
A garancia nem átruházható..
8) Általános feltételek
Ez a garancia nem érinti az ügyfél törvényben szabályozott jogait, sem az ügyfél és kereskedő között vásárlásból létrejött kétoldalú szerződést.
9) Változó jogszabályok/bírósági
Vitás esetben a felek a budapesti bíróság döntését fogadják el.
10) Módosítások és Kiegészítések
Módosítások és kiegészítések írásban
Budapest, 2009. szeptember 30