- A beépített illesztőprogramok telepítése (Windows 8 vagy újabb operációsrendszerhez)
- A Brother szoftver és illesztőprogramok eltávolítása (Windows)
- A nyomtatási beállításoknál nem találok bizonyosbeállítási lehetőségeket. (Windows esetén)
- A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
- A Vezérlőpult megnyitása (Windows esetén)
- Amikor elindítom a Brother szoftver telepítését a program nem halad tovább azután, hogy megjelenik a "csatlakoztassa az USB kábelta számítógéphez " üzenet.
- Az illesztőprogramok feltelpítése után a Brother-készülékem nem található ahálózaton.
- Az operációs rendszer (OS) azonosítása.
- Az USB/párhuzamos kábel csatlakoztatásával ellenőrizze a telepített szkenner-illesztőprogramtípusát.
- Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni.
- Frissítse a Brother készülék illesztőprogramját vagy firmware-ét
- Hol tölthetem le a Brother iPrint&Scan alkalmazást Mac rendszerre?
- Mire való a BRAdmin Professional szoftver?
- Nem tudok menteni egy, a Brother támogatási weboldaláról letöltött fájlt (Windowsesetén)
- PaperPort telepítése™ 12SE / 14SE (Windows)
- Telepítse a Brother készülék szoftverét a mellékelt telepítőlemezről vagy a teljesillesztőprogram-csomagról. (Windows)
- Windows operációs rendszert használok. A csomag részét képező CD-ROM-on található nyomtató/szkenner illesztőprogramok telepítésevagy a webről elérhető illesztőprogram-csomag telepítése közben a telepítő varázsló nem találja a Brother készüléket ahálózatomon. Mit tehetek?