Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A Brother készülékemet megosztottam a Windows XP számítógépen, más Windows felhasználók azonban nem tudnak nyomtatni. Miért?
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató állapota Offline vagy szüneteltetve.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Ha a PowerPoint alkalmazásból nyomtatok, és a 2 az 1-ben funkciót használom, akkor a dokumentum egyes szegélyei nem lesznekkinyomtatva, vagy a nyomtató olyan vonalakat nyomtat, amelyeknek nem kellene ott lenniük. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)