Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A Brother készülékemet megosztottam a Windows XP számítógépen, más Windows felhasználók azonban nem tudnak nyomtatni. Miért?
-
A Brother készüléket Windows XP/Windows Vista TCP/IP alapú hálózati környezetben használom. Eddig tudtam nyomtatni, most pedigegyszerre nem. Miért?
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató állapota Offline vagy szüneteltetve.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Ha a PowerPoint alkalmazásból nyomtatok, és a 2 az 1-ben funkciót használom, akkor a dokumentum egyes szegélyei nem lesznekkinyomtatva, vagy a nyomtató olyan vonalakat nyomtat, amelyeknek nem kellene ott lenniük. Mit tehetek?
-
Ha Microsoft® Word 2002 alkalmazást használom, akkor azoknál a szegélyeknél, amelyek hullámos vagy szaggatott vonalat vagypontsort használnak, a vonalak folyamatos vonalként jelennek meg. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nyomtathatok DOS alkalmazásokból is?
-
Windows Vista vagy Windows 7 operációs rendszert használok és hálózatra csatlakozott Brother készülékkel szeretnék dolgozni, de akészülék nem csatlakozik (offline) és nem tudok nyomtatni.
-
Windows XP SP2 vagy Windows Server 2003 operációs rendszert használok. A nyomtató illesztőprogram telepítése után egy hibaüzenetjelenik meg, amelyik a BRSVC01A.EXE fájlra hivatkozik és nem tudok nyomtatni. Mit tehetek?
-
<!--Title Start-->Dokumentum szkennelése Windows XP alkalmazással
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scan(mobileszköz) eszközön.
-
A Brother készülékhez tartozó CD-ről vagy az internetről letöltött illesztőprogramokat használom, de a Windows Server™ 2003környezetből nem tudok szkennelni. Mit kell tennem a probléma elhárításához?
-
Dokumentum szkennelése Windows Vista alkalmazással
-
Ha a PaperPort® 8.0SE vagy 9.0SE vagy a Brother Control Center programokkal próbálok szövegfelismeréses szkennelést (OCR-t)küldeni a WordPad alkalmazásba, akkor az eredmény értelmetlen szöveg lesz. A probléma Windows XP SP 2 szervizcsomag telepítéseután kezdődött. Mi okozza ezt, és mit tehetek ilyenkor?
-
Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben?
-
Hogyan szkennelhetek a „Képolvasó és fényképezőgép varázslóval” Windows XP operációs rendszernél?
-
Hogyan szkennelhetek be egy dokumentumot a Windows Vista Fotótár használatával?
-
Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be a Windows XP alkalmazásomba?
-
Mac OS 9 operációs rendszert használok. 1,010-es hibaüzenetet kapok, ha a Macintosh számítógépemre szeretnék szkennelni. Mittehetek?
-
Mac OS X 10.4/10.5 operációs rendszert használok és telepítettem az Adobe® Photoshop® CS3 alkalmazást, de a szkenner nemismeri fel a Photoshop CS3-at, annak ellenére, hogy a ControlCenter2-vel vagy más alkalmazásokkal tudok szkennelni. Mit tehetek?
-
Mac OS X 10.5 használok. Amikor az USB-t használva szkennelni próbálok a Brother ControlCenter2-t használva a ControlCenter2 ablakbecsukódik. Mit tegyek?
-
Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával.
-
Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem.
-
Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows)
-
Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet.
-
Windows operációs rendszert használok. A hálózati szkennelés funkció nem működik, amikor a Brother készülékem vezérlőpultjánmegnyomom a Scan (Szkennel) gombot. <!--StartFragment -->
-
Windows Vista operációs rendszert használok. Hogyan szkennelhetek be egy képet és illeszthetem azt be egy Office 2007 alkalmazásba?
-
Windows XP operációs rendszert használok. A WIA illesztőprogram után nem tudok szkennelni vagy a szkenner nem megfelelően működik.Mit tehetek?
-
Windows XP operációs rendszert használok. Az USB kábel segítségével nem tudok szkennelni. Mit tehetek?
-
Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bites operációs rendszert használok. Nem tudok a Corel® Paint ShopPro® X alkalmazással szkennelni a WIA illesztőprogram segítségével. Mit tehetek?