Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A Brother készülékemet megosztottam a Windows XP számítógépen, más Windows felhasználók azonban nem tudnak nyomtatni. Miért?
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató állapota Offline vagy szüneteltetve.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
A vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolat nem javítható a hálózaticsatlakozás javítása eszközzel (Windows)
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni.
-
Ha a PowerPoint alkalmazásból nyomtatok, és a 2 az 1-ben funkciót használom, akkor a dokumentum egyes szegélyei nem lesznekkinyomtatva, vagy a nyomtató olyan vonalakat nyomtat, amelyeknek nem kellene ott lenniük. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Mac)
-
Nem tudok nyomtatni a Brother készülékkel vezeték nélküli hálózaton (Windows)
-
Nem tudok nyomtatni a számítógépről USB-n keresztül.
-
Nyomtatási feladatok törlése a nyomtatási sorból.
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A beolvasás beállításainak módosítása ControlCenter4-ről vagy A BEOLVASÁSgombbal (Windows®esetén)
-
A vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolat nem javítható a hálózaticsatlakozás javítása eszközzel (Windows)
-
Amikor megpróbálom elindítani a ControlCenter4 alkalmazást, az alkalmazás nem nyílikmeg, vagy csak egy részleges vagy üres ablakot nyit meg, ahol nincsenek beolvasásibeállítások.
-
Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve."
-
Dokumentum beolvasása és e-mail mellékletként. (Windows esetén) (videoutasításokelérhetők)
-
Frissítettem a Windows 11 PC-met a Windows Update segítségével, és aszámítógépről már nem tudok nyomtatni, szkennelést vagy faxot küldeni.
-
Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben?
-
Kapcsolat ellenőrzése
-
Mac OS X 10.5 operációs rendszert használok. A hálózati szkennelési funkció nem működik, ha a Brother készülék vezérlőpaneljánmegnyomom a szkennelés gombot. Mit tehetek?
-
Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával.
-
Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows)
-
Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet.
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
-
Tudok nyomtatni, de nem tudok szkennelni hálózaton keresztül. (Windows esetén)
-
Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bites operációs rendszert használok. Nem tudok a Corel® Paint ShopPro® X alkalmazással szkennelni a WIA illesztőprogram segítségével. Mit tehetek?