1. Home Brother
  2. Támogatás
  3. Írjon nekünk
  4. Support Center Applikáció
Brother Support Center app logo

Töltse le mobileszközére és kérjen Brother támogatást egy alkalmazásban

Átfogó termékbeállítási útmutató.

Termék kézikönyvek.

GYIK és hibajavítások.

Közvetlen link a teljes támogatáshoz.

Support Center Applikáció - Gyakran Ismételt Kérdések

A SupportCenter applikáció telepítése mobil eszközön:

1. Töltse le a Brother SupportCenter applikációt az App Store-ból vagy a Google Play-ről:

Android eszközök

Apple eszközök iPhone, iPad, és iPod touch)

 2. Érintse meg a “Brother SupportCenter” feliratot az applikáció telepítéséhez.

Termékétől függően előfordulhat, hogy egyes funkciók nem állnak rendelkezésre és szürkén jelennek meg.
Jelenleg nem minden termék támogatja az Eszköz állapota / információ funkciót.

A Brother SupportCenter alkalmazás kompatibilis a következő Brother termékekkel:

• Tintasugaras nyomtató / fax / MFC / DCP
• Fekete-fehér lézernyomtató
• Színes nyomtató (lézer / LED)
• Fekete-fehér lézer fax / MFC / DCP
• Színes fax / MFC / DCP (lézer / LED)
• Nagy sebességű munkacsoport-nyomtató
• P-touch (PT / RL)
• Címkenyomtató (QL / TD)
• Varrás és hímzés
• Vágó gép
• Mobil nyomtató (RJ / PJ / MW)
• Dokumentum-szkenner
• Bélyegző készítő
• Fejtartó kijelző

A Find Wi-Fi funkcióval használhatja a Brother termék kiválasztását, ha ugyanahhoz a vezeték nélküli hálózathoz csatlakozik, amelyhez a mobileszköz is csatlakozik.

A Brother SupportCenter alkalmazás Apple és Android mobil eszközökkel működik. Győződjön meg arról, hogy mobileszköze a következő operációs rendszerek egyikét használja:

  Android: 4.0 vagy újabb verzió.
  iOS (iPhone, iPad és iPod touch): 9.0 vagy újabb verzió.

• A Brother SupportCenter hozzáférést biztosít a telepítési információkhoz, a termék kézikönyvéhez, a GYIK-hez és a hibaelhárítási tippekhez.
• A Brother My Supplies lehetővé teszi a Brother nyomtató kellékeinek (tinta vagy toner) nyomon követését és átrendezését.
• A Brother iPrint & Scan segítségével nyomtathat és szkennelhet mobileszközéről vagy számítógépéről vezeték nélküli hálózaton.

További támogatásra van szüksége? Tekintse át a további lehetőségeket:

Brother termékregisztráció ikon

Regisztrálja készülékét

 Egyszerűen és könnyen követhető regisztrációs lépések

 Igényelheti az aktuális promóciókat a saját Brother Online fiókjába.

Kövesse nyomon a megvásárolt termékeket és aktiválja a garanciát.

Készülék regisztrálása

Brother Support letöltések és illesztőprogramok ikon

Illesztőprogramok és letöltések

Frissítse az illesztőprogramokat a Brother eszközön, vagy töltse le a szoftvert.

Hálózati kapcsolat-javító eszközöket és számos BRAdmin letöltést is itt talál.

Tudjon meg többet

A garanciáról, a szervizről és az újrahasznosításról szeretne információhoz jutni?