Hibaelhárítás
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A Dob hamarosan eléri élettartama végét
-
A dobegység cseréje után továbbra is megjelenik a „cserélje ki a dobot”, a„dob vége hamarosan”, a „dob vége közel” vagy a „dobleállítása” hibaüzenet.
-
A Firmware frissítő eszköz vagy az I-FAX telepítő eszköz futtatásakor a 'Program nem tud futni' üzenet jelenik meg a számítógépenképernyőjén. Mit kell ilyenkor csinálnom?
-
A telepítő varázsló nem találja a Brother készüléket a hálózatomon a készülékhez tartozó CD-n vagy a webes teljesillesztőprogram-csomagban található illesztőprogramok telepítése során. Mit tehetek?
-
A vírusirtó programom figyelmeztető üzenetet jelenít meg a Web BRAdmin telepítése közben. Mit tehetek?
-
Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve."
-
Az Állapotmonitoron megjelenik az „offline” felirat.
-
Az os X 10.8.x rendszeren a „xxxxxxx.xxx.xxx nem nyitható meg, mert azonosítatlan fejlesztőtőlszármazik.” üzenet jelenik meg (ahol xxxxxxx.xxx a fájlnév.)
-
CSERÉLJE KI A DOBOT
-
Dob hiba (dob!)
-
Elakadás belül
-
Festékkazetta cseréje
-
Kapcsolat ellenőrzése
-
Kevés a festék, vagy készítsen elő új tonerkazettát
-
Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006)
-
Most cseréltem ki a tonerkazettát, és az LCD-kijelzőn továbbra is megjelenik a „Toner Low”(Toner alacsony) / „cserélje ki a tonert” (Toner befejeződött) üzenet, vagy a Toner LEDtovábbra is világít vagy villog.
-
Nincs papír
-
Rossz méret (Size mismatch)
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A Brother készülékemet megosztottam a Windows XP számítógépen, más Windows felhasználók azonban nem tudnak nyomtatni. Miért?
-
A nyomat nincs egyenes vonalban vagy a kinyomtatott dokumentum mérete kisebb, amikor Microsoft Word 2010 programból nyomtatok.
-
A nyomtató beállításainak megváltoztatása (Windows)
-
A nyomtatott dokumentumok hiányosak, vagy kék képernyő jelenik meg nyomtatáskor vagy a PC-FAXhasználatakor a Windows 10 frissítése után (2021. március)
-
A PDF fájlok Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® alkalmazásokból valónyomtatása során egyes karakterek hiányoznak. Hogyan háríthatom el ezt a problémát?
-
Amikor az Outlook/Outlook Express és az Internet Explorer alkalmazásokból nyomtatok, a lapokat nem a vártnak megfelelően nyomtatjaki. Előfordul, hogy a lap bal vagy jobb oldala üresen marad, vagy azt külön papírra nyomtatja. Mit tehetek?
-
Ha a PowerPoint alkalmazásból nyomtatok, és a 2 az 1-ben funkciót használom, akkor a dokumentum egyes szegélyei nem lesznekkinyomtatva, vagy a nyomtató olyan vonalakat nyomtat, amelyeknek nem kellene ott lenniük. Mit tehetek?
-
Nem lehet nyomtatni a Windows 10 frissítése után (2020 június)
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
-
A „nem található támogatott eszköz” hibaüzenet jelenik meg a Brother iPrint&Scanképernyőjén (mobileszköz).
-
A beolvasás beállításainak módosítása ControlCenter4-ről vagy A BEOLVASÁSgombbal (Windows®esetén)
-
A Brother készülékhez tartozó CD-ről vagy az internetről letöltött illesztőprogramokat használom, de a Windows Server™ 2003környezetből nem tudok szkennelni. Mit kell tennem a probléma elhárításához?
-
A hálózati lapolvasás funkció nem működik, ha megnyomja a Brother készülékkezelőpaneljén lévő Scan (Beolvasás) gombot. (Windows esetén)
-
A PaperPort segítségével több beolvasott dokumentumot egyetlen fájlba egyesíthet™
-
Amikor megpróbálom elindítani a ControlCenter4 alkalmazást, az alkalmazás nem nyílikmeg, vagy csak egy részleges vagy üres ablakot nyit meg, ahol nincsenek beolvasásibeállítások.
-
Amikor OCR-be szeretnék szkennelni, a következő hibaüzenet jelenik meg: "Az alkalmazás nem elérhető, mert az OCR szoftver nincstelepítve."
-
Dokumentum beolvasása és e-mail mellékletként. (Windows esetén) (videoutasításokelérhetők)
-
Dokumentum beolvasása és mentése PDF-formátumban Windows rendszerhez (beolvasás fájlba)
-
Hogyan indíthatom el a Képolvasó és fényképezőgép varázslót a Windows Vista operációs rendszerben?
-
Kapcsolat ellenőrzése
-
Mac OS X 10.5 operációs rendszert használok. A hálózati szkennelési funkció nem működik, ha a Brother készülék vezérlőpaneljánmegnyomom a szkennelés gombot. Mit tehetek?
-
Mac OS X rendszert használok. Nem tudok szkennelni hálózaton keresztül és hibaüzeneteket kapok ha szkennelni szeretnék. (ErrorCC031, MTW012, MTW006)
-
Mac OS X számú rendszert használok. Nem tudok szkennelni az USB interfész használatával.
-
Megosztom a Brother készülékemet. Tudok nyomtatni, de szkennelni nem.
-
Nem találom a célszámítógépet a hálózaton, amikor akészülék Beolvasás gombjával vagy vezérlőpaneljével próbálokbeolvasni egy dokumentumot.
-
Nem tudok hálózaton keresztül szkennelni, de nyomtatni igen. (Windows)
-
Nyissa meg a „lapolvasók és fényképezőgépek” és a Tulajdonságokelemet.
-
Nyomtathatok és szkennelhetek Android™okostelefonnal?
-
Több oldal beolvasása egyfájlba, ahelyett, hogy minden egyes beolvasott dokumentumot különfájlként mentene”
-
Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bites operációs rendszert használok. Nem tudok a Corel® Paint ShopPro® X alkalmazással szkennelni a WIA illesztőprogram segítségével. Mit tehetek?