Kosárban

A Brother Csoport környezetvédelmi stratégiája

A "Brother Earth" kifejezés azt jelenti, hogy a fenntartható társadalom megteremtése érdekében végzünk tevékenységeket.

Az 1999-ben megalkotott Brother Group Global Charter-rel (Global Charter) összhangban, a Brother Csoport  a társadalom számára a fenntartható fejlődés elérését segíti elő, aktívan és folyamatosan figyelembe veszi tevékenységeinek valamennyi aspektusának környezeti hatását, a csoport növekedésének elérése érdekében.
A Brother Csoport bevezette a Brother Környezetvédelmi Politikát (Environmental Policy), s így egy olyan vállalati csoporttá vált, amely környezetbarát termékeket szállít, a környezetet figyelembe veszik a termék életciklusa során, és arra ösztönzi a világ minden munkavállalóját, hogy részt vegyen a globális környezet védelmében.

Global Charter és a Környezetvédelmi Politika összehangolásaként a Brother Csoport megalkotta a "Brother Earth" logót és egy szlogent, amely szimbolizálja a csoport környezetvédelmi aktivitásait egy egyezményes üzenetben: "Dolgozzunk együtt, egy jobb környezetért!"
Ezenkívül a Brother Csoport 2018-as Környezetvédelmi Terve, amely egy új, középtávú környezetvédelmi terv, a Csoport 8. számú terve. A Brother első Környezetvédelmi Tervét 1993-ban vezették be. Célja a korábbi környezetvédelmi munka alapjaira épül, és ambiciózus célokat tűz ki.


A Brother Earth szlogen alapján minden alkalmazottunk egyre inkább az öko-tudatos erőfeszítésekre összpontosít üzleti tevékenységeinkben, hogy segítsen egy fenntartható társadalom kiépítésében.

A Brother Csoport környezetvédelmi politikája és alkalmazásai

A Brother Csoport környezetvédelmi politikája a Brother Group Global Charter-én alapul és összefoglalja a környezetvédelmi tevékenységek konkrét fogalmát. Mivel a környezetpolitika az egész csoport számára egységes, ezért a Brother globálisan olyan tevékenységeket részesít előnyben, amelyek a környezet védelmét szolgálják, és nemcsak a termék teljesítményén és minőségén, hanem a környezeti megfontolásokon keresztül is új értéket kívánnak elérni..

Alap filozófia

A Brother-csoport pozitívan és folyamatosan tesz annak érdekében, hogy csökkentse üzleti tevékenységünk minden aspektusának környezeti hatását és a társadalom elérhesse a fenntartható fejlődést.

Alapvető környezetvédelmi politika

A környezetvédelem minden tevékenység sarokköve lesz. A biztonság és a környezetre gyakorolt hatás elsődleges szempont a termék életciklusának minden szakaszában, a tervezés, a fejlesztés, a gyártás, az ügyfelek általi felhasználás és a megsemmisítés, az újrafelhasználás és újrahasznosítás fázisaiban egyaránt.