1. Home
  2. A Brother vállalatról
  3. Újrahasznosítási program
  4. Értékek & Filozófia

Értékek és filozófia

A Brother elkötelezte magát amellett, hogy felelősségteljes, etikus és fenntartható üzleti tevékenységet folytat, amelyeket gyakorlati kódexek és Brother Group Global Charter betartásával valósít meg.

Felelősségteljesen vállaljuk, hogy hozzájárulunk a fenntartható fejlődés eléréséhez, figyelembe véve valamennyi üzleti tevékenységünk környezeti hatását. 

Egyénként ökotudatosságra törekszünk, és biztosítjuk, hogy a vállalati társadalmi felelősségvállalás a munkamódszereink középpontjában áll.

Üzen a Brother elnöke  

A fenntartható társadalom elérése 


Globális trend a fenntarthatóság felé

2015 szeptemberében az ENSZ csúcstalálkozóján elfogadták a fenntartható fejlődés 2030-ra vonatkozó menetrendjét. A napirend meghatározza a 2016-2030-ig tartó fenntartható fejlődési célokat (amelyek meghatározzák a világ ideális helyzetét), hogy a világot a fenntartható fejlődés felé vezető úton helyezzük el. A fejlesztési célok szükségessé teszik az olyan környezeti problémák, mint a globális felmelegedés, a szennyezés és a biodiverzitás csökkenésének kezelését.

Aktív és folyamatos fejlődés

A The Brother Group Global Charter ("Global Charter") 1999-ben azzal a céllal alakult, hogy megalapozza az összes Brother-csoport tevékenységét a globális piacon. A Global Charter alapján a Brother-csoport igyekszik hozzájárulni a társadalom fenntartható fejlődésének eléréséhez, továbbá aktívan és folyamatosan, minden szempontból figyelembe veszi tevékenységeinek környezeti hatását. 2010-ben a Brother Csoport létrehozta a "Brother Earth" szlogent, és felgyorsította erőfeszítéseit, ideértve a biodiverzitás megőrzését az érdekeltekkel együtt. Emellett megalkotta új, egységes üzenetét: "Dolgozzunk együtt, egy jobb környezetért."


A Brother Csoport környezetvédelmi tervének 2015. évi eredményei (2011-2015)

Fontos kérdéseket fogalmaztunk meg és ambiciózus célokat tűztünk ki a Brother Csoport 2015-ös környezetvédelmi tervének keretében: Brother Group Environmental Action Plan 2015 (2011-2015).

Aktívan dolgoztunk azért, hogy kivívjunk rangos környezetvédelmi elismeréseket az egyes országokban, új termékeket mutattunk be környezetvédelmi szempontokat figyelembe véve, és folyamatosan fejlesztettünk annak érdekében hogy megfeleljenek a különböző régiókban bevezetett új törvényeknek és előírásoknak. Az erdők és óceánok ökoszisztémáit több mint 100 helyszínen védtük világszerte, beleértve a Brother csoport 43 létesítményét is. A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése tekintetében a Japánon kívüli gyártási létesítmények elérték a FY2020 (2020. április 1. és 2021. március 31.) közötti félidős célokat, és aktívan dolgoztak az 1., 2. és 3. célkitűzéseken. Így folyamatos előrehaladás történt az érdekeltekkel való együttműködésben.


A sikeres jövő biztosítása

A Brother Csoport 2016. márciusában megfogalmazta a "CS B2018" középtávú üzleti stratégiát: Mid-Term Business Strategy "CS B2018", amelynek megvalósításához  a Brother Group Global Charter-t, mint ütemtervet használta - Global Vision 21. 
Nem állunk meg a fejlesztésekben és arra törekszünk, hogy megvalósuljon a Brother Csoport 2018-as környezetvédelmi terve  (2016-2018)  annak érdekében, hogy tovább növeljük a Brother márka által képviselt értékeket, amelyekben ügyfeleink továbbra is megbízhatnak és amelyre munkavállalói büszkék lehetnek, hogy ehhez a csoporthoz tartoznak.

Brother Industries, Ltd.
Elnök-vezérigazgató
Toshikazu Koike

Szociális és etikai irányelvek

 A Brother büszke a tisztességes és tiszteletreméltó munkamódszerekre, amelyek a bizalom és az integritás szilárd alapjaira épülnek. Etikai politikánk és a cégen belül használt Brother Group Global Charter iránymutatója a döntéshozókkal való kapcsolatoknak, biztosítja a következetességet döntéseinkben, tevékenységeinkben és segít nekünk abban, hogy elérjük az "At your side" filozófiáját mindenben, amit teszünk.

A szociális és etikai politika

Környezeti politika


A Brother arra törekszik, hogy pozitívan és folyamatosan lépjen fel a környezeti hatások csökkentése és üzleti tevékenységünk fenntarthatóságának növelése érdekében. A környezetre gyakorolt hatást a termék életciklusának minden szakaszában figyelembe vesszük, a tervezés, a fejlesztés, a gyártás, a használat során, továbbá  a megsemmisítés és az újrahasznosítás szakaszaiban egyaránt.

A környezetvédelmi politika